Fem roll-ups med badminton-motiver

I samarbejde med billedkunstneren Lotte Lambæk, har Badmintonmuseet fået fremstillet fem store roll-ups med badminton-motiver, som skal rundt i Danmark til en lang række badminton begivenheder. Første stop bliver i Aarhus til Thomas Cup og Uber Cup fra den 9. til 17. okt. inden turen går til Odense og VICTOR Denmark Open i uge 42.

Lotte Lambæk er kunstner og bosiddende i Esbjerg. Hun har de seneste år arbejdet med sport og idræt som tema i en lang række værker, hvor det er kroppens dynamik, stræk og muskelarbejde, som fascinerer Lotte Lambæk.

I sensommeren 2021 kastede Lotte Lambæk sig over badminton som motiv - efter opfordring fra Ole Jacobsen, formand for Badmintonmuseet. Det blev til fem motiver, som beskriver emnerne: ELITE, PARA, MIXED DOUBLE, VOKSNE, MOTIONIST & VETERAN, samt BØRN & UNGE.

På elitemotivet ses Camilla Martin, Peter Gade og Anders Antonsen.

Eksklusivt håndsigneret plakatsæt trykt i et begrænset oplag
De fem motiver er også trykt som et plakatsæt i et meget begrænset oplag. Det er et eksklusivt tilbud på fem håndsignerede plakater i A3-størrelse.

Prisen er  kun 200 kr. for alle fem. Skal plakaterne sendes, tillægges 50 kr. til forsendelse. Er du interesseret i at købe et sæt til klubben, til en gave, eller til dig selv - så skriv til: post@lottelambaek.com
Bemærk at plakaterne leveres uden tekst.

Læs mere om Lotte Lambæk her lottelambaek.dk